субота, 1. март 2008.

AleksandraNM o Kosovu i Srbiji

....Ovih dana mi je stalno na umu drugi deo Seoba u kome Pavle Isakovič, kada konačno stigne u obećanu zemlju Rosiju, umesto sa ruskom caricom sretne se sa jednom prostitutkom koju su ruski plemići unajmili da izigrava vladarku i da na taj način ismeju našeg srbina, sanjalicu...Dalje Crnjanski piše da je ruska carica bila opasna i da je, ako joj se šala ne dopadne, umela da naredi"usekovanje jezikov"...Kada čitam tekstove u kojima braća rusi, pošto su nas se konačno dočepali(to ni veliki "meštar svih hulja"Tito nije dao) odbijaju da izruče Miru i Marka, jer imaju "status izbeglica"(!!!) ili prete da će oni na Kosovu izvršiti oružanu intervenciju (valjda zla svekrva ume da se izražava geopolitički i geostrateški) kao da im je to njihova prćija a ne naš poslednji MIT, ne mogu da se otmem utisku da je i to rezultat onog nesrećnog protesta i molebana, na kome sam jednog momenta čula, gledajući prenos na TV-u Slobo, Slobo...kao da sam u devedesetim(!!!). Da je i taj nedostatak poštovanja i bahatost velikih ruskih prijatelja rezultat ukradenih patika i plavuša-mislim, strašno...A što se tiče amerikanaca, da se razumemo, daleko im lepa kuća... Ako se IŠTA pita ova ZLA SVEKRVA- a pita se pošto je njen blog...Strašno sam potresena i strašno me brine naša mirna budućnost...Koliko je jak mit o nama kao nebeskom narodu sam videla kada sam , ja koja sam se uvek trsila kao racionalista, plakala zajedno sa đacima, u školi u kojoj predajem srpski jezik i književnost, dan posle posle proglašenja nezavisnosti....Uvek sam đacima govorila da bih volela da je naš model bio, posle onog poraza na Kosovu, kada smo izgubili zemaljsko, a dobili nebesko carstvo, da su stvari obrnute, i da tog i takvog Kosova NEMA - kad ono suze, a pazite, to nisu mala deca u elitnoj školi, nego maturanti, u jednoj ne baš na dobrom glasu...da tako kažem...Da zaključim, ako se nastavi nasilje i sav ovaj mrak religiskog i nacionalnog, bićemo sami krivi, sa svim akterima na vlasti.I onim koji nas nisu dobro informisali, misleći da se đubre ispod tepiha neće videti i onima koji bude bauk nacionalizma i trse se čistim OBRAZima...A amerikancima neka je lepa njihova što dalje...
Posted by Picasa

Нема коментара: