недеља, 29. септембар 2013.

Ne znam ti ja nista

Sledeci dan sam jedva docekala. Krvava do kolena i sva obamrla, lupala sam vec oko 11 pre podne na vrata naseg bastovana, koji je ziveo u kucici pored ulazne kapije. U poslednje vreme je bio i vratar, posto je ministarstvo u napadu stednje pootpustalo pola zaposlenih. Cinjenica da je stari bastovan imao ulogu bodyguarda nije ulivala sigurnost, a bogami ni respekt. Licili smo na cvecaru a ne na Konzulat, pomislila sam ironicno…
Da sam koristila najbolju mogucu asocijaciju u alanfordovskom smislu nije mi bilo ni na kraj pameti..
Otvorio mi je vrata sa blagim osmejkom u uglu ociju. Licio je pre na nekog tibetanskog trenera tigrova, odjednom sam se lecnula, nego na bastovana.
Kada sam ga pogledala malo bolje, shvatila sam da nije ni tako star. Ispod iznosenih starih tregerusa i kockaste kosulje, virila je cista svila i mocan bivolski vrat…
Hm. Bio je prilicno uzbudljiv.
Ovo je sad licilo na jeftinu pricu iz serijala Emanuela. Sta? Sad se palim na bastovane? Da mi posadi kitu cveca??? 
Bez reci mi je ponudio divan lingistul za sedenje i limunadu, kakva se mogla piti samo u Temisvaru.
Kada me je smestio, zakljucao je vrata, pazljivo izvirujuci iza zavese, koju je takodje navukao.
Skinuo je kockastu kosulju i siroko se nasmejao.
O moj bogo!
Ko je rekao da ovo nece biti erotski roman???
Podsetio me je na Gorana, mog kompanjona iz avanture Kisa i moje nove cipele.
Samo je Goran bio mladji i sladji. A ovo. Ovo je bila Oluja. Pescana. Mracna. Iz najdublje dzungle. Divlja zivotinja. Mocni panter. Goranov otac, u najbolju ruku.
Poceo je da prica, dok sam se ja nalivala limunadama, zureci izgladnelo u njega.
Jebo me pesnik, pomislila sam. 
Dakle: On jeste bio Goranov ucitelj i mentor.
Dakle: On je bio specijalac na tajnom zadatku.
Dakle: trebalo je uloviti medjunarodnu grupu krijumacara umetnina.
dakle: ja sam bila Izabrana da taj zadatak ispratim u ime majcice Srbije.
Jebala me majcica Srbija da me jebala vise puta, pomislila sam pacenicki sve vise krvareci.
Ne pamtim da sam bila kod ginekologa, pomislila sam.
Treba mi tusiranje, pomislila sam.
Upiskicu se od silne limunade, pomislila sam…
Sto bre nisu uzeli nekog istoricara umetnosti da juri lopove po EU, zavapila sam glasno!?

Нема коментара: